Наш автопарк

Наш автопарк

Наш автопарк

about__img

Автопарк компанії «MATONI» складається сьогодні з 10 власних сучасних газовозів, а також газовозів наших партнерів, здатних виконати завдання з перевезення ЗВГ будь-якої складності і будь-яких обсягів в межах України і суміжних країн: Республіки Білорусь, Литви, Латвії, Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини, РФ
по кожній із схем перевезень:

  • НПЗ / ГНС в регіоні видобутку – ГНС в регіоні зберігання / реалізації
  • НПЗ / ГНС в регіоні видобутку – заправка
  • ГНС в регіоні зберігання / реалізації – заправка
  • Судно (порт) – ДПС в регіоні зберігання / реалізації
  • Судно (порт) – заправка

Автоцистерни компанії «MATONI» обоаднані витратомірами Endress + Hauser IPM-01 об’ємно-масовими лічильниками масоміра LPGmass на основі ефекту Коріоліса, які дають чистий, безкомпромісний облік кожного відвантаження – в будь-якому місці, в будь-який час, що дозволяє безперешкодно поставляти скраплений газ як на ГНС , так і на АГЗП, АГЗС та АЗС.

Витратомір визначає одночасно масовий і об’ємний розмір витрат, а також щільність потоку СВГ при відвантаженні. Крім усього, в сенсорі приладу передбачений температурний датчик, який з’єднаний з програмним модулем. Шляхом математичних розрахунків модуль проведе всі температурні корекції в отримані результати, а Замовник отримає чек, у якому будуть відображені всі необхідні дані щодо відвантаження СВГ в місці призначення – ГНС, АЗС, АГЗП та ін.

about__img

З огляду на те, що всі рухомі з’єднання автопоїзда: крани, муфти, лічильники, і вся газова арматура пломбується в сертифікованих сервісних центрах, про що видається відповідна документація – несанкціонований відбір газу повз коріолісового витратоміра просто неможливий.

Для Замовника це має величезне значення, оскільки він може бути впевнений в тому, що з боку транспортної компанії з ресурсом не буде ніяких маніпуляцій при завантаженні/вивантаженні. І, що дуже важливо, Замовник заощадить на процедурі зважування ресурсу, який транспортується і час, і фінанси.

Крім того, компанія «MATONI» має в своєму розпорядженні спеціальні переносні густиноміри-термоденсіметри виробництва італійської фірми «СOPRIM S.r.l.», які призначені для визначення тиску пари, температури, щільності і процентного співвідношення газу пропан-бутан.
Густиноміри-термоденсіметри використовуються фахівцями компанії «MATONI» для забезпечення точності вимірювань обсягів завантаження/вивантаження СВГ і гарантують отримання достовірних даних усіма учасниками взаємовідносин в ланцюжку поставок «Постачальник – транспортна компанія – Замовник».

Газовози компанії «MATONI» можуть здійснювати транспортування СВГ як за схемою перевезення «ГНС – ГНС», так і за схемою перевезення «ГНС – АЗС».
При цьому наші фахівці запропонують найбільш оптимальний варіант вирішення Вашого завдання, уникаючи подвійних витрат при перевезенні. Наприклад, багато трейдерів вдаються до перевезення СВГ за допомогою так званих транспортних бочок по схемі «Завод виробник / ГНС в країні виробництва – ГНС в Україні» або перекачують в іншу ємність за допомогою додаткового насосу, як правило, без лічильника – фактично «на колесах». На почтатках такий шлях здається дешевшив, але коли приходить розуміння того, що основним споживачем СВГ є АЗС – тобто роздріб, а отже – транспортна цистерна не пристосована до відвантаження СВГ на АЗС, а тим більше якщо треба відвантажити ресурс протягом одного дня на кілька АЗС – доводиться йти на додаткові, іноді абсолютно не виправдані витрати – шукати цистерни, пристосовані до такого виду перевезення. В результаті, втрачається не тільки час, але і прибуток. Зважаючи на те, що на початковому етапі перевезення відвантаження відбувається найчастіше без вимірювальних приладів – збільшуються і шанси отримати прямі збитки, пов’язані з неточним об’ємом вивантаження/перевантаження.
При плануванні транспортної роботи фахівці компанії «MATONI» враховують ці та багато інших чинників, в результаті чого пропонують найвигідніший варіант для Замовника, завжди дотримуючись точності обсягів завантаження і вивантаження, що підтверджується даними вимірювальних приладів (механічних або витратомірів Коріоліса).